Noteringar från jobbet:

# Mycke majs är svårt att sopa upp från golvet.
# Ibland skälcks lampan ute i "uppehållsrummet" efter lunch. Eleverna är där, men det är knäpptyst. Hur kommer det sig? Jo, dom har varsin dator i knäet. Socialt?...
# En person kommer alltid in och ser vad det är för mat, säger att denne ska återkomma och ta mat sen, men kommer aldrig.
# Pappersmuggar borde vara förbjudna! Dom går ju att dela i så sjukt många bitar!!! (dock bättre för miljön)
# Jag älskar mina arbetsbyxor!
# Proppmätt gör så sjukt god salladsdressing!
# Två klädskåp är bökigt, men jag måste ha det...
# Ära och prisa Gud att pizza inte är en mat som serveras ofta! Aldrig igen om jag får be!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ha, ha, ha, ha... ;)

Kloka tankar dock!

Kram!

2009-09-24 @ 20:00:04
URL: http://entrollgummasvardag.blogg.se/
Postat av: Anette

Härliga noteringar :)

Och förresten tycker jag att det här är din snyggaste bloggdesign hittills. Jag gillar att gå in på din blogg ofta bara för att få se den...hehe.



Ha det bäst gumsegumsan... KRAM

2009-09-24 @ 23:43:40
Postat av: Linnéa

Super snygg deisgn verkligen;)

2009-09-25 @ 14:40:59
URL: http://nollniotio.blogg.se/
Postat av: Bror

Jag har oxå 2 klädskåp på jobbet.. har ena till jobbarkläderna och andra till vanliga kläderna..

2009-10-01 @ 17:50:55

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0