About me

Hur bor du: I en liten skokartång, mysig men otroligt jobbig...
Brukar du komma i tid: Ja, gärna lite före.
Hur lång är du: 1.74 drygt
Kan du laga mat: Jag kan, men det händer inte extremt ofta av olika anledningar.
Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar som mat och städtant på Thoren Business school
Vad har du på dig just nu: Mina gråa mjukisbyxor och en brun t-shirt med vita prickar på.
Har du någon fobi: Spindlar! och stötar...
Hade du en bra kväll igår: Igårkväll bastade jag, sen hälsade jag på Eija och betty för att säga adjö. Det var tråkigt, men i helhet var det en bra kväll!
Vilket är ditt senaste inköp: Tror att det var ett salladshuvud och en halv gurka
Din favoritdryck på morgonen: Rött te
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Landstinget - semesterersättningen trillade in.
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp, i en av mina tre sängar.
Vad hade du sönder senast: Min puderdosa
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: Blåbärste eller choklad... kan inte bestämma mig.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Kallt Vatten!
När gjorde du senast något riktigt dumt: I torsdags, på jobbet.
Saknar du någon just nu: Jag saknar väldigt många!!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: vara dryg, eller som det senaste jag irriterade mig på - kommunikationsbrist!!!
Någon jag stör mig på: Tyvärr finns det ju det.
Intressen: Sång/musik, estetiska saker över huvutaget, och mina vänner!
senaste person du kramade: Betty
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Anette
Vad drack du senast: Oboy
Vill du ha barn: Ja, 2 eller 3
Längtar du till din nästa födelsedag: Födelsedagar nu för tiden är ju inte så speciella, men visst, det blir väll kul...
Har rakat dina ben någon gång: Japp!
Är du sugen på något nu: faktiskt inte, för ovanlighetens skull...
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ingen alls... Blä!
Använder du hudkräm: Ansiktskräm använder jag dagligen
Micro-pop eller poppa själv: Micro-popcorn, det är smidigast.
Brukar du baka: Det händer, men skulle vilja göra det oftare, dock inte så bra möjligheter i min lägenhet.
Röstade du i det senaste valet: Jepp - kyrkovalet
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Det kan alltid vara bättre, det kan alltid vara sämre, så jag står mitt emellan.
Vilken låt lyssnade du senast på: "He still loves me" från filmen The fighting Temptations
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej, det tror jag inte...
Vad tycker du är äckligt: larver och andra äckliga kryp, eller när jag håller på att svimma...
Har du pengar på mobilen: Ja

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har någon sovit i din säng i natt? "Nej, det..``tror´´..jag inte" Spännande, mycket spännande....

2009-09-29 @ 17:37:50
Postat av: Bloggägar'n

Ja, man kan ju aldrig veta. Jag kände i alla fall inte att nån sov vid mig, och jag vaknade inte av nått. Men som sagt, man kan ju aldrig vara helt säker. :P

2009-09-29 @ 17:54:39

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0