Ljudlös!

Vaknade kl. 04.37 imorse...
Det gick knappt att svälja! Det gjorde bara såå ont! Rivjärnet jag hade i halsen igår skulle jag idag uppskatta var av storlek S. Idag är det XXL!
Upptäckte då också vid ett tillfälle då jag ojade mig, att det inte kom något ljud. 

Blev ju då tvungen att ringa och höra om jag skulle komma och jobba idag, när jag var såhär. 
Jag blev direkt sjukanmäld för dagen!
Efter det fösta viskande samtalet har fler samtal bara ramlat in hej vilt! 
Ganska irriterande då jag inte kunnat prata... 

Nu har rösten smått börjat återvända i alla fall, men det gör fortfarande väldigt ont...
Har också upptäckt att om jag pratar i falcett så går det lättare att förstå vad jag säger. haha! 
Gav mig också på att sjunga med till radion lite smått, men avbröt fort när jag istället bara började skratta åt hur det lät! Det blev inte en ton rätt! Stämbanden lever sitt egna liv minsann!

Inte nog med att jag är sjuk, så har också min otur med vädret återvänt! 
Det ska alltid vara bra väder när jag inte kan vara ute!
  


Den senaste tiden bästa citat, hittad på min kusins FB-sida.
"Save the earth-It's our only source of chocolate!"

Kommentarer
Postat av: Bra o kul citat ! Krya på dig ! Kram mamma

2009-09-03 @ 15:44:40

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0