Sömn?

På senaste tid har jag haft problem med sömnen...
Det är ganska jobbigt...
Det börjar med att det är svårt att somna på kvällen...
Sen vaknar jag si sådär kring 3tiden, och efter det känns det som att jag inte riktigt somnar om. Jag kan titta på klockan massor med gånger innan väckaren ringer...
Detta gör mig väldigt slö.
I afton somnade jag där kring halv 5, sov ca 45 minuter, och efter det har det varit jättetungt i huvudet.
Jag SKA inte sova på dagarna! 
Men jag känner mig ändå trött nu. Sömnbristen börjar kanske ta ut sig.
Inatt vill jag sova! Och jag vill sova gott!

 

Kommentarer
Postat av: Simon

Åååh, nussen!

Jag känner igen den där problemet så mycket! :S

2009-09-30 @ 09:52:44
URL: http://simorn.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0