Fredag

Det är jobbigt att vara sjuk och bloggsugen...
Det händer ingenting, och jag kan inte planera för att göra någonting, så det blir som inget roligt att berätta.
Då återstår tankar och känslor. Men... Det är inget som jag vill dela med mig av här.

Jag kan i alla fall berätta att, om jag hade varit frisk så hade jag nog varit med på personalfesten ikväll.
Då skulle vi ha mötts upp på skolan, för att sedan gå till Johanna i parken och ätit.
Och det bästa av allt! Skolan har dress code, vilket då också hade inneburit att jag äntligen skulle fått nytta av mina pumps igen!
Nu blir ju inte det av, så dom får snyggt och prydligt stå kvar, lite smått dammiga där i hallen...

Läget idag då?
Tja, efter en 10,5 timmars sömn så känner jag mig rätt utvilad.
Däremot har jag blivit lite mer åt det förkylda hållet. Tjockare i halsen och tätare i näsan.
Däremot inte riktigt lika ont i halsen, och jag har en röst, omän den är lite basig och hes. Hostar emellanåt...
Sen kliar det sådär jobbigt upp i öronen. Sjukt irriterande.

Jag önskar eder alla en trevlig fredag i alla fall!

PS. Nytt besöksrekord på min blogg! 21 läsare den 31/8! Woho!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0