Lite blandat...


Inlägg 197:
Nu är det inte länge kvar tills jag firar mitt 200ade inlägg här på bloggen! Kanske blir lagom till min födelsedag... kanske ska slå på stort och fira båda grejerna samtidigt då. Att gratta mig själv på min födelsedag med mitt 200ade inlägg! Yeah!
Att man inte skrivit mer inlägg ändå... Jag har ju ändå haft bloggen i ca 1,5 år.
Aja, mitt liv är ju inte så dramatiskt, så när jag inte vill utveckla tankar och känslor här på bloggen, så blir det fort övrig idétorka.



Att inlägg 197 skulle bli det första om mode trodde jag inte!
Nä, det blir inte så farligt.
Jag var nämligen på stan igår för att fördriva tid. Tanken var att hålla utkik efter diverse grejer, som tex en jacka och ett par skor. Jag kom hem med både och, plus ett par jeans och en stickad tröja.
Jag är riktigt nöjd med mina inköp faktiskt. Speciellt jackan och min stickade tröja.
Jag tänker dock inte skryta om hur mycke jag köpte för, och inte lägga upp bilder på mig själv i plaggen - där bilden är tagen genom en spegel. Så, ingen posering. (Edvin, det här var väll inte ett så farligt modeinlägg?!)
 


På stan träffade jag också min klasskompis Jerker. Han gjorde lixom jag, fördrev lite tid på stan med sin kompis.
Vi stod i alla fall och pratade ett ganska bra tag om ditt och datt. Mycket trevligt!
Den stunden levde jag på resten av dagen faktiskt. Jag var mycke gladare när jag gick från dom, än just innan jag mötte dom. Jag vet egentligen inte varför, men jag antar att det var bemötandet, ett varmt och glatt bemötande!
Förutom Linneá är det inte många från klassen som hälsar idag. Av någon anledning känns det spänt att mötas på stan. Men jag har mina klippor! Killarna från klassen är allt bra fina killar!

     

Efter min sväng på stan, gjorde jag verkligen nada. Den tråkigaste lördagen i världshistorien skulle jag tro!
Förutom timman då jag pratade med Linnea på skype! Otroligt kul! Skönt att både se och höra henne igen!
Varför har man inte videosamtal oftare, när man lix kan?... Det är ju mycke trevligare än att sitta och bara se en massa tonlösa bokstäver.



Vad ska man göra idag då? Tja, fram till ca 18.30 vet jag inte. Eventuellt kanske gå in på stan och handla till nån lite roligare middag. Eller springa in på Cubus igen och prova jeansen i en storlek mindre.
Fast, stan en söndag... nja... jag vet inte...
Ca 18.30 ska jag i alla fall ut på promenad med en som då nyss varit och sett allas vårat AIK spela! Hockey, det var längesen! 1 år och en dag idag för att vara exakt.
En promenad blev det också imorse med Edvin. Riktigt härligt väder, och ett skönt sällskap!
Promenader måste det bli mer av, känner jag... Både ensam och med någon! Så ska någon ut, är jag villig att följa!

     

Ringde nyss rektorn för att höra när dom här 15% extra börjar... Det är redan imorgon, så jag är alltså ledig! Känns riktigt skönt!
Detta inlägg känns en aning grötigt, men det får ni ta! Det är min blogg!
Ha en kanonskön söndag gott folk!



Take care now, byebye then!


Kommentarer
Postat av: Edvin

Tänkte skriva och klaga på ditt eländes modebloggande, men då ser jag ju att min nuna fick komma med i inlägget! Då hade jag inte hjärta att klaga... Tummen upp!

2009-09-13 @ 22:10:21
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0