För sent nu...

Har nyss kommit hem från en (som vanligt) jättekul kväll hos kusinerna.
Där var även Mirre och min trememning Simon! Så kul!
Ohh va glad jag blev när min minililla kusin också kom! Älskar att få hålla henne, det lilla miraklet!



Klockan är nu mycke, och jag borde sova för längesen!
Det är dax för att sjunga imorgon på EFS, så jag borde vila... Men... Jag är inte det minsta peppad för tillfället...
Jag brukar ju annars älska att få sjunga, men inte nu... Dock för sent att backa nu...
Så, önska mig bara lycka till!

God natt världen!

Kommentarer
Postat av: Carrobarret

åh va mysigt med lilla kusinen! :) kul att få se en bild också!

2010-05-03 @ 14:41:40

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0