Göteborg

Göteborg är grejer det!
Anlände igår efter en 2 timmar för lång resa ner, men det var det värt det.
Tycker att jag redan hunnit med en del! Elin och Simon överraskade mig på tågstationen, hann ta en glass och en liten promenad med Adam, och bor nu hos Pontus och Maria. Carolina Lingdren dök också upp och käkade middag med oss. Mycket trevligt!

Idag har vi varit ute och vandrat, åkt lite färja, ätit på ett mysigt ställe och gått i en massa gulliga butiker.
Ikväll blir det att dra till Adams kyrka, på ett möte. Sen kanske det blir en bio.
Var tänkt att jag skulle sova i hans kollektiv ikväll, men 2 av hans kombos har åkt på den inte allt för trevliga magsjukan. Hoppas bara att Adam inte bär runt på sjukan också trots att han ännu mår bra själv. Inte sugen på att bli sjuk och ha en 17 timmars tågresa framför mig...

Morgondagen, ja, vi får se hur den blir. Jag och Adam ska ut och härja en del, kanske på Liseberg?...
Den som lever får se!

Solen lyser! Det är nice!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Låter som om du har det riktigt gött!

Wanna hear all about it när du kommer hem =)

puss <3

2010-04-24 @ 22:36:18

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0