Påsk

Så fort jag kommer åt en dator känner jag att jag måste uppdatera, även om jag inte har så mycket att säga...
Men, vad jag ska säga är TACK för gårdagens besök! Ni som kom förgyllde verkligen min kväll!

Förmiddagen har ägnats en del på golvet i min lägenhet. Varför då? kanske ni undrar...
Jo, för att om man öppnar fönstret så kan man ligga där och sola! *tummen upp*

Nu är jag hos syrran och Ante. Vi ska snart dra iväg till Jörn för middag med Antes föräldrar hemma hos mor och far. Sen stannar jag i Jörn för att hänga med Bettan och öva lite för sången på Måndag. 

Glad påsk gott folk!
Kram! 

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv, det var supertrevligt och sanslöst gott fika!! Ha en skön påsk och lycka till på måndag!

2010-04-02 @ 14:11:42

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0