Uppdatering

Idag är det kasst väder! Käns som typ november...
Men! Jag är glad! Dagen började bra, och har fram till nu varit skön, och jag tror att den kommer att fortsätta på samma sätt!
Inga elever på jobbet idag, så jag har fått ägna mig åt annat än matservering!
Snart bär det av till vitbergsrestaurangen för lite lunchmöte med jobbet. Mumma, säger jag!
Sen blir det inflyttningfika ikväll! Ser verkligen fram emot det!!!

Igår kväll hade jag två av mina darlings på besök! Mirre och Bettan!
Ohh! va jag har saknat er!
Mirre sov också över, så såklart var det därför dagen började så bra! Att äta en nice frukost med en going som hon! + sovmorgonen såklart!

Imorgon bär det av hem till Jörn för lite påskfirande!

Btw, så har jag också fått igång tv:n nu, men kan bara se på 4an och 6an. Bättre än inget!
Internet har jag dock inte än. Fy så beroende man är! Och så begränsad man känner sig när man inte har det! Bara en sån sak som att sköta grejer via banken!
(sitter nu på en arbetskamrats dator.)
Aja, det funkar! I-landsproblem lixom!

Have it!

Kommentarer
Postat av: maliin

Glad påsk! :)

Vill önska dig en mysig påskhelg!

KRAMISAR

2010-04-01 @ 22:43:17
Postat av: Anonym

När du minst anar det, knackar jag på dörren igen!

Undrar vad det blir för smarrig överraskning nästa gång ;)

2010-04-10 @ 18:42:06

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0