Noteringar...

♦ Undrar vad det är som spökar i mina knän... Är rätt less efter ca 2,5 månad med problemet...
♦ Såg att det skulle bli sol imorgon! Yeah! Gissa vem som ska sitta ute i solstolen då!
♦ Måste komma ihåg att få mig tillbaka till stan innan måndag eller senast mådagmorgon. Annars missar jag jobbet. ♦ Ska nu vara ledig fredagar istället för måndagar!
♦ Har påpekat det förr, men det är rätt segt att inte ha internet! Spotify är grymt saknat!
♦ Jag måste sluta somna i soffan på kvällarna...
♦ En afrikan pratade med mig på bussen idag. Ja, han pratade med mig, typ non stop... Men det var trevligt! En musiker som hittat på en ny genre - soul/blues.
♦ Ska jag köpa en billig keyboard?
♦ Brorsans film visar att jag KAN sjunga väldigt ljusa toner ändå...
♦ Undrar om någon har ett bra tips på hur jag ska komma ihåg att ta min medicin...? Jag har snart försökt med allt! i alla fall vad jag själv kommit på, och inte lyckats. Glömmer det hela tiden!
♦ Funderar över om mina massiva gäspningar är ett tecken på att jag ska ta och krama kudden istället för att sitta här och blogga...

Joo... God natt!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0