Årets första mjukglass!

Det är mörkt och tyst här där jag sitter. Eller, tyst är kanske att ta i, en stor godisautomat står och surrar brevid mig, och på datorn spelar jag vad som kanske kan vara den bästa låten just nu! Fact-fiction med Mads Langer.
Jag sitter på jobbet... Det är det närmsta jag kommer ett bredband, så jag traskade hit när jag kom på att jag hade lite att fixa via datorn.

Men det är konstigt ändå... När jag nu levt rätt länge utan bredband hemma, så faller allt man brukar göra på nätet som bort... Nu känns det som att jag bara sitter och kämpar med att komma på vad jag ska kolla efter.
Det jag som rutin alltid kollar, går rätt fort att gå igenom. Det är bloggar, facebook och ifall jag har nått ärende på interbetbanken. Så... nu då?
Det finns inte överdrivet många inne på msn att prata med heller. Jag antar att alla är ute i det sköna vädret!

På tal om skönt väder så åt jag min första mjukglass ute i solen idag! Mums!
Sällskapade med syskonen och Ante, och sen, med glassen i magen traskade jag och brorsan vidare på en liten promenad. Riktigt skönt!
När jag kom hem fortsatte jag njuta av solen i soffan. Praktiskt att bara behöva öppna fönstret för att kunna sola!

På torsdag bär det av till umeå mest troligt.
Kalas på lördagen, och innan dess hade jag tänkt hinna träffa lite kompisar. Dock har jag inte pratat med fler än en ännu, så vi får se hur det går. Alla kanske är upptagna!?

Roger över roger ut!


Kommentarer
Postat av: maliin

Visst är det underbart att våren är här.. :)

Riktigt mysig bild!

2010-04-13 @ 22:22:24
Postat av: Miriam

Älskar bilden!

2010-04-17 @ 17:26:39

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0