Ole dole doff

Visst är det väll ändå typiskt...
Enda sedan 2010 började har det inte hänt så mycke. Största delen av tiden har jag vara varit hemma och mått bättre förr. Detta av många olika anledningar, men det har inte med saken att göra...
Så kommer dagen då jag äntligen har nått att se fram emot ska hända. Jo, denna göteborgsresa!
Efter det droppar allt bara in! Nu är det så mycke som ska hända helt plötsligt, och allt på samma gång!
Nu får ni ju också komma ihåg att jag som sagt inte gjort så mycke fram till nu, så händer det 2 grejer på en helg så är det mycke,  för mig... Saken är bara den att allt händer samma dag!!!
Nu på lördag tex. då är det inte bara två saker som händer. Det är tre!
♦ Trio med lax live i Piteå, typ.
♦ Kalas hos Frida i Umeå.
♦ Antes 30års kalas.

Detta är bara en del av allt som komma skall... Blir som surt att måsta välja, då man vill allt!
Men... I-landsproblem.

Sitter nu på skolan och ska ta itu med en räkning.
Skönt för mina mystiska knän att få vila lite nu, efter min långa promenad i det sköna vädret. Blev nästan en timma, fast då stod jag och pratade några minuter med min kusin John och hans byxlösa kompis.
Byxlös? Tja... Han stod bara i några korta shortst efter att dom varit på gymmet. Men, byxlösare än så har jag också sett honom... hehe...
Jag tog mig en cykeltur till John i höstas för att hämta en väska som jag hade glömt i Jörn, och som han tagit med sig till stan. Jag plingar på, och efter några sekunder öppnas dörren. Men, det var inte John...
För mig blir det kortslutning. I Johns lägenhet står en kille i bara kallingar och säger att John har bytt lägenhet med honom och bor en trappa upp.
Efter några sekunder hör jag någon fnissa till där inne, och en mobil skymtar bakom dörrkarmen.
Roligt skämt killar! Roligt!...



Sikken text...


Kommentarer
Postat av: Mamma

...du glömde Körmanifestationen...

2010-04-17 @ 09:43:07

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0