En bra helg!

Helgen i Umeå blev jättebra!
Jag har verkligen njutit! Jag har träffat kompisar, sett nya miljöer, lärt mig om Geocaching (vuxen-gömma nyckel) och träffat på nya människor!
Helgen avslutades också med skönt häng hemma hos syrran. Mycke tid framför tv:n, men det var inte nån av oss emot. Vi var rätt sega båda två. Men jag hade kul! Fnittrigt trött kanske.

Jag berättade för syrran igår om filmen "Kick ass" som går på bio nu. Var och såg den i förra veckan med Simon N. Var faktiskt längesedan jag hade ett sådant skrattanfall som när jag berättade om den.
Inte för att jag tyckte att det var en superbra film, men den hade varit bättre om den inte var så rå.
Hur som haver! Vilken filmidé ändå! Ofta man kommer på att man ska bli en superhjälte när man inte har superkrafter. Fantasin blir ju begränsade, när man inte som Spindelmannen svinga sig mellan hustaken för att snedda förbi sina fineder. Enligt mig ett roligt upplägg!



Jag har blivit tillfrågad om att sjunga på TBS skolavslutning! Jag tror att "någon ;)" verkar ha skvallrat att jag brukar sjunga lite här och där... 
Ska jag, ska jag inte?! 

Nu är det kraftig nedräkning till kommande helg som gäller! 
Gissa om jag längtar! Jo tack, det gör jag!  

 

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

DET ÄR KLART ATT DU SKA SJUNGA !!!!

DET ÄR KLART ATT DU SKA SJUNGA !!!!

DET ÄR KLART ATT DU SKA SJUNGA !!!!

MEN..... DET ÄR JU KLART ATT DU SKA SJUNGA!!!!

2010-04-19 @ 20:42:45
Postat av: Rebecka

Du törs skriva mitt namn ist för 'någon'... :D

2010-04-21 @ 20:22:27
URL: http://entrollgummasvardag.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0