1000 bitar...

Idag var inte rätt dag att ta reda på hur ca 20 glas ser ut när dom ligger på golvet i bitar...
Har hela helgen haft ett konstigt tryck i skallen, men imorse var det lite mer än tidigare. Det har kittlat lite i näsan sådär som att man skulle behöva nysa hela tiden, men jag har klarat mig från nysningarna ändå.
Jag har inte kännt mig febrig, men det har som krypit i kroppen på mig hela dagen.
Som sagt, det var inte rätt dag att se glassplittret på golvet...
Jag skulle dra ut en glasback ut stället för att se hur många glas till som kunde rymmas i den. Jag trodde dock att det var fler glas än vad det var, så jag råkade dra lite för hårt... Backen föll ner i golvet med ca 20 glas i, jag skar upp en reva på ringfingret och mitt huvud började inte dunka mindre...

Nu ska jag unna mig en eftermiddag i sängen. Efter middagen hade jag tänkt ta itu med lite pappersrensning.
Hoppas ni andra har en bättre dag!

Take care now, byebye then!


Kommentarer
Postat av: Peter

Sådana här koppar har vi också :D

2010-09-01 @ 21:34:54

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0