Igår

Igår hade jag inte en bra dag, så att jag stängde in mig på mitt rum var nog skonsammast för alla.
Jag fick mitt och brorsans rum städat. (Ja, vi delar, för nu när vi är utflyttade så har våra tidigare rum blivit upptagna till annat.) Jag såg en jättebra film som jag sett förut - Freedom writers. Jag småpratade lite med min främmande kompis från gbg och såg autotunade nyhetsklipp på youtube.
Eftersom det regnade hela dagen igår så hade jag inte dåligt samvete för att jag i stort sett ägnade dagen i sängen.
Trots att det är jobbigt att ha dåliga dagar, så var det ändå rätt skönt. Jag fick ostört fundera och tycka synd om mig själv en stund. Sen fick jag somna till smattret mot fönstrerbläcket, och gott sov jag!

Dessvärre känner jag att ett litet stänk från gårdagens feeling sitter kvar, men idag är det sol ute och en riktigt skön temperatur, så idag tänker jag njuta istället!

 


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0