Grattis Adam!

I snart 4 år har du varit min vän
det känns som det var nyss och jättelänge sen.
Crossnet var platsen där du hittade mig
sen ringde du, och jag hade svårt att förstå dig.
Smålänska och norrlänska är inte samma grej
nu är jag en bättre förstående tjej.
Dom långa samtalen gjorde verkligen susen
plötsligt vandrade du mellan dom norrlänska husen.
3 gånger vi träffats under dessa år
senast var i Göteborg denna vår.
Jag ösnakr att jag idag kunnat vara med och fira
och runt dig en lång och go kram fått vira.
För idag är det din tur att fylla år
men än är det länge kvar innan du får grått hår.
Njut av ungdomen min kära vän
så får du den där goa kramen av mig sen.
Du betyder jättemycke för mig
och jag ber om Guds välsignelse över dig!

Grattis Adam!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Va fint skrivet! Du är så duktig på att skriva och rimma Martina! :)

2010-08-19 @ 15:02:48

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0