Jamen just'e...

När jag jobbade sist så sa en vårdtagare att hon tyckte att vattnet smakade äckligt, vilket jag själv kunde hålla med om då jag en stund innan jag träffade henne, druckit ett glas vatten. Nu när jag kom hem och skulle ha mig ett glas vatten till maten, smakade det lika illa. Hmm... Någon mer som upplevt att vattnet fått smak dom senaste dagarna?

Hela sommaren har jag jobbat natt. Det är arbetstider som verkligen inte ger mig någon som helst rutin. Jag vet aldrig hur länge jag sover, jag äter aldrig mat på samma tider pga föregående anledning = mgkatarr är vardagsmat, jag tappar bort vilken dag det är, och jag har svårt att hänga med klockan på eftermiddagarna. Men, jag har ändå aldrig älskat att ha sån orutin som denna sommar! Att jobba natt är ju fantastiskt! 

Jag tror att jag ska ha en datafri vecka snart. Egentligen sitter jag inte så mycke vid datorn om jag tänker efter, men den är alltid på, och då är det så lätt att bara slösurfa runt på facebook eller youtube när jag egentligen bara skulle byta låt på spotify.
Datafri vecka... Då ska jag ta och lyssna igenom mina gamla cd-skivor, måla om väggen i köket, prova baka nån bulle kanske, fota mer, träffa folk innan dom drar igen och kanke avsluta den påbörjade boken jag läser.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Bullar till när jag kommer hem låter super!!

2010-08-04 @ 10:32:59
URL: http://nollniotio.blogg.se/
Postat av: bloggägar´n

Okej! ska bli, vännen!

2010-08-04 @ 13:37:54
URL: http://mamartina.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0