Ovanligt upptagen vecka

Det har varit en ovanligt upptagen vecka för mig, endast på ett bra sätt! Någonting har hänt i stort sätt varje dag på min lediga tid och jag har gillat det. Jag får ju lixom lov att passa på att njuta medan folk befinner sig i närheten.

Denna vecka:
Måndag - back to work.
Efter jobbet blev det städning och rensning i mina garderober. Tro det eller ej, men jag fyllde en hel kasse med kläder jag inte ska ha!!! Jag är imponerad av mig själv! Hade också en fruktansvärd huvudvärk...

Tisdagen, tja, det har jag ju redan skrivit om här på bloggen. Backa några inlägg vettja!

Onsdag ägnades mest hemma i sängen med diverse fysiska åkommor. På eftermiddagen lättade det och jag blev hyfsat pigg igen. Då dök mor, moster och kusin upp för en liten stunds sällskapande. Mycke trevligt!

Torsdag, då blev det bullbak och besök av Peter R. Jag fick äran att få höra hela hans USA-story berättad under tiden han visade bilderna därifrån. Bullfuka, film och en överraskande luftballog utanför fönstret!
Och för er som vill veta så blev bullarna riktigt bra faktiskt, tycker till och med jag som inte riktigt gillar bullar.



Fredagen bjöd på en soft dag på jobbet. Jag och Rebecka hade det riktigt trevligt!
Shoppade sen med brorsan. Det är kul att hjälpa killar att shoppa!
På kvällen bar det av till Stackrönnan. Där skulle vi få träffa min älskade Linnéas boyfriend Andy! Sikken trevlig kille! När dom andra pressat i sig sin räkmacka blev det fotografering på bryggan, sen hoppbilder på Vitberget.
Vi värmde sen upp oss hemma hos mig, för att sen avsluta kvällen på X-et.






 


 

Det är rätt bra med mig. Undantaget är just nu att jag inte haft någon matlust på flera dagar... Jag äter för att jag måste, men det blir inte mycke... Fråga mig inte varför jag tappat matlusten.
Sovit dåligt har jag också gjort hela veckan. Så nu väntar jag bara på bakslaget då jag kommer att däcka kl. 18 någon afton, jag ser nästan fram emot det.

Take care now, bye bye then! ♥


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0