Lista

Har roat mig denna förmiddag med att kolla igenom en nära anhörigs blogg. Hittade denna lista och snodde den. Bara för att lixom...


1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?

svar: Jodå, men jag har under min uppväxt ofta velat heta Frida istället, som mitt andranamn.


2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?

svar: Djur... Nån katt kanske, nån hund. Annars är det väll dom där rackarns insekterna - mygga, bräms, knort.


3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till?

svar: Nja. Jag gillar att vara tjej, men ibland vill jag gärna slippa också!

4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?

svar: Oj, den är svår! Askungen var länge min favorit i alla fall...


5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?

svar: alldeles för många mål...


6. Är du allergisk mot något?

svar: Jag vill väldigt gärna inte äta kiwi...


7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?

svar: Det händer nån gång då och då, men ändå allt för sällan...


8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?

svar: Dammsugning kanske.... Det är inte så långt mellan gångerna, men det är det tråkigaste av allt.


9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?

svar: Räknas lovsångsdans? I så fall blev det 6 år.


10. Tror du att pengar kan köpa lycka?

svar: inte på riktigt.


11. Står du helst framför eller bakom kameran?

svar: Bakom. Men det är trist när man tittar på kort och ser att
man aldrig syns till, så ibland vill jag nog finnas med också. Ibland...


12. Sjunger du i duschen?

svar: Det händer, men oftast inte...


13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?

svar: Gjorde för något år sedan.


14. Vilken sorts frukt åt du senast?

svar: Banan


15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?

svar: Jo, mer än en sak.


16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?

svar: Det första jag tänker är mörkhårig, sen tänker jag "varför det?" och kommer inte på något svar. Det kvittar!


17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?

svar: Huvudsaken är att familj och vänner finns där, sen är det väll kul om man gör något roligt också. + gott fika förstås!


18. Brukar du handla på kredit?

svar: nej nej!



Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0