Max 5 timmar måndag

I lördags kom febern...
Inte så hög temp, men det kändes i kroppen.
Söndag, ja, då var det kanske inte så förändrat egentligen, men jag var tröttare, betydligt tröttare.
Igår... Ökad feber. Ja, jag var inte vaken många timmar. Kanske höll mig uppe max 5 timmar eller så... Men, det är ju väldigt skönt att sova och slippa känna att man har såå ont i kroppen, såå ont i huvudet och såå ont på huden!
Enligt min vän som skrev på msn igår kväll kl. 20.05 så somnade jag alltså innan det. Jag vaknade nu just före 03 och såg att han hade skrivit, vilket jag missat. Ännu en lång sväng sömn, efter många långa svängar igår.
   Kl. 03 så steg jag upp, kollade febern, och klev in i duchen. Egentligen är duschen typ det värsta jag vet när jag har feber, för varje droppe känns ju som den ska skära in i huden. Men, nu var det rätt skönt. Hade lågt tryck och lite svalare vatten.

Brorsan var så snäll som for och handlade åt mig igår. Jag har ju knappt varit hemma i min lägenhet på hela december, så jag hade verkligen INGENTING hemma som jag kunde äta. Nu är kylen fylld med sådant jag inte behöver laga, det känns nog att få sig upp till kylen.

Att ha hög feber är ju riktigt jobbigt. Jag blir helt utslagen! Men, tack och lov för att det bara är feber! Om någon dag är ju allt som vanligt igen! Finns tyvärr så många andra som inte vet om deras vardag någonsin kommer bli som vanligt igen...


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0