Min första kärlek...

Oj... Hur seriös ska man vara då?

Första gången jag kände mig kär, då det pirrade i magen och det, det var i mellanstadiet någon gång. Killen gick i min klass. En blond, blåögd en. En Victor.
En dag tog jag modet till mig och bad min vän att fråga chans på honom innan träslöjden. Han sa "ja"!
Var jag lycklig då eller?! Jo!
Dessvärre har jag inget minna av att vi någonsin gjorde slut... Woopps... Ja, ni förstår kanske då också att jag inte har så många minnen från den tiden med honom alls. Jag minns bara att jag var jättekär i denna grabb, och hur fantastiskt det kändes när han bjöd upp mig för tryckare på klassdiscona vi hade i Stavaträsk.

Detta måste väll ändå räknas som min första kärlek?

# Om mig
# Min första kärlek
# Mina föräldrar
# Det här åt jag idag
# Min dag
# Min bästa vän
# Ett ögonblick
# Min tro
# Det här hade jag på mig idag
# Mina syskon
# I min handväska
# Den här veckan
# Mina drömmar
# Mitt favoritminne
# Min favoritfödelsedag
# Detta ångrar jag
# Den här månaden
# Det här upprör mig
# Det här får mig att må bättre
# Det här får mig att gråta
# Mina rädslor
# En favoritplats
# Det här saknar jag
# Mina ambitioner




Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0