Mina föräldrar

Mamma och Pappa är två personer som jag tycker väldigt mycket om. Som jag beundrar. Jag tycker dom är roliga. Otroligt vackra är dom också.  Omtänksamma och generösa. Musikaliska är dom båda två. Några jag kan lita på. När man får en kram så känns den så innelig som inga andras kramar. Mina stora favoriter.

JAG ÄLSKAR ER MAMMA OCH PAPPA!!!


# Om mig
# Min första kärlek
# Mina föräldrar
# Det här åt jag idag
# Min dag
# Min bästa vän
# Ett ögonblick
# Min tro
# Det här hade jag på mig idag
# Mina syskon
# I min handväska
# Den här veckan
# Mina drömmar
# Ett favoritminne
# Min favoritfödelsedag
# Detta ångrar jag
# Den här månaden
# Det här upprör mig
# Det här får mig att må bra
# Det här får mig att gråta
# Mina rädslor
# En favoritplats
# Det här saknar jag
# Mina ambitioner


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0