Diverse oviktigt

Fick ett samtal från vakthavande polis igår afton. (Sven eller vad han nu hette.)
Någon hade ringt och sagt att det hade gått lite väl fort med min bil i torsdagskväll.
Rösten var inte bekant, så jag fattade ingenting. Jag kände mig plötsligt väldigt skyldig, samtidigt som jag började luska på vem min fiende var. För osannolikt för att vara sant lixom.
När så det riktigta namnet hördes i luren, fattade jag direkt! haha!
Det var min svågers pappa som hört rycktet om att jag kammat hem lappen. Den lilla rackarn! haha!


Jag äger inte så mycke till julpynt. En julstjärna har jag fått upp i vardagsrumsfönstret. En röd blomma och två röda kuddar i soffan. Thats it.
Glögg, pepparkakor och skumtomtar gör ju dock susen för julkänslan, julpynt eller inte!
Igår kväll var Markus här och drack glögg, åt pappakakor, skumtomtar och såg Idol.
Trevligt? Ja!



Idag blir det en sväng på stan innan jag mest troligt kliver på bussen hem till Jörn. Mampap är dock inte hemma, så jag har huset för mig själv, men det känns skönt. Sen kommer alla andra hem imorgon, även syskonen, Hugo och Ante.



En fråga... Jag tycker själv att jag lägger upp väldigt mycke bilder här på bloggen. Jag gillar bloggar med bilder. Men, är det för mycke bilder?
Jag har bestämt att jag bloggar för mig själv, och jag gillar att fota så det faller sig rätt naturligt, men tycker NI att det blir för mycke?
(Jag vet vad du tycker Edvin :)

 





Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ibland kan en bild säga mer än ord, så nej, jag tycker iaf inte att du lägger upp för mga bilder!!

Kram!!

2010-12-04 @ 19:30:00
URL: http://entrollgummasvardag.blogg.se/
Postat av: malin

Det blir aldrig för många bilder!

Och du är så duktig på att fotografera så det är väldigt kul att se, du hittar dom rätta vinklarna! :)

KRAM

2010-12-04 @ 21:27:33
Postat av: Mamma

Det kan inte bli för mycket bilder! Det är roligt att se! Kram

2010-12-05 @ 20:10:10
Postat av: Edvin

Bra!

2010-12-06 @ 01:54:14
URL: http://norran.se/bloggar/edvinlofgren
Postat av: Maria

Bilder är bra, sånt vill vi ha, mera mera mera!

2010-12-06 @ 14:23:02
Postat av: linnea

Per?! haha!!

2010-12-20 @ 11:43:07
URL: http://nollniotio.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0