Om mig...

Jag har börjat förstå att det är ganska många som håller på med olika listor på sina bloggar...
Nu är jag verkligen inte alls ute efter att göra som alla andra, men jag känner faktiskt att det kan vara en rätt kul grej. Att i ett inlägg inrikta sig på att berätta om just denna händelse, denna person osv. Så, jag provar också.
Jag hittade en liste på en annan blogg för någon dag sen som jag tyckte kändes helt okej. Det var 30 punkter på den, som att man skulle skriva om en ny sak varje dag i en hel månad. Det vill jag dock inte lova, så därför skiter jag i det där med dagarna och väljer lite huller om buller istället.

Detta är listan. Nu är det inte 30 punkter, för det fanns vissa som jag kanske inte ville skriva om, eller så.

# Om mig
# Min första kärlek
# Mina föräldrar
# Det här åt jag idag
# Min dag
# Min bästa vän
# Ett ögonblick
# Min tro
# Det här hade jag på mig idag
# Mina syskon
# I min handväska
# Den här veckan
# Mina drömmar
# Mitt favoritminne
# Min favoritfödelsedag
# Detta ångrar jag
# Den här månaden
# Det här upprör mig
# Det här får mig att må bättre
# Det här får mig att gråta
# Mina rädslor
# En favoritplats
# Det här saknar jag
# Mina ambitioner

Och, ja, det är väll lika bra att börja med en punkt direkt. Då väljer jag den översta.

Korta Fakta Om Mig...

Martina, 22 år. Singel.
Skellefteåtjej, mattant/städtant/undersköterska.
Tror på Gud fader allsmäktig, himmelens och jordens skapare. Vi tror ock på Jesus kristus, hans enfö.... Eh...  Ja, ska jag fortsätta?
Bor nästan så centralt man kan bo i en liten 2a av gamlaste slag.
Folk beskriver mig oftast som lugn, glad och inte så blyg som jag själv tror att jag är. Inte att förglömma omtänksam.
Bär runt på en estetisk ådra som sällan används nu för tiden. Men sjunga gör jag, så fort jag känner att det är ett tillfälle. Önskar också att jag kunde ha talang för det där med instrument.
Nybliven körkortsinnehavare. (eller, än så länge bara på ett A4a.)
Gillar det där vanliga, att sova/sovmornar, långa promenader och film. Kameran har jag också gärna med mig.
How I Met Your Mother är min favoritserie. Den är också min bästa vän när jag ska sova.
Framtidsgrubblare nr 1! Det är jag det!





Kommentarer
Postat av: Miriam

Trodde jag skulle få veta något nytt, men icket.

Fortsätt tills alla punkter blivit avklarade tkr jag ;)



pjusssen!

2010-12-06 @ 18:30:19

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0