Den där packningen....

Gaah!
Hade tänkt ta mig i kragen och börja packa lite... Det är ju faktiskt snart dax för flytt!
Men... Vad i hela friden ska man packa?!
Och vart ska jag förvara det packade?!
Packar jag så tar det bara mer plats av den lilla yta jag redan har att bo på! Men om jag inte packar nu så kommer jag ju att få packa ihjäl mig när dagen D kommer!
Det är ju två veckor kvar... Skaferiet kan jag inte stoppa ner, jag kanske behöver ha någonting därifrån.
Plötsligt kanske jag får besök, och då är det ju dumt om jag stoppat ner porslinet.
Kläderna kommer jag ju använda, visst, inte alla, men skulle jag inte ha kvar dom i min byrå så tar dom bara plats på golvet.
Nä... Det går inte packa!
Typiskt!

Men... Vilket i-landsproblem!!!
Martina! Gå ut i solen istället för att stanna inne och bli frustrerad över packningen!

Have it!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Rätt inställning! Kram

2010-02-15 @ 19:17:45

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0