Denna helg

Det var egentligen tänkt att vi skulle ta itu med flytten imorgon.
Men, jag har mått bättre förr, så därför tyckte mamma att jag istället skulle komma hem över helgen.
Då har jag i alla fall nån att prata med, lite fler rum att vara i och kanske mer att göra om jag känner för det.

Efter en tung dag på jobbet (trots få elever) så är jag nu hemma i Jörn.
Har lusläst Norran, fikat mammas goda limpa och väntar nu på att klockan ska bli 16 då det går två ansnitt med That 70's show på tv.

Men, vad ska jag hitta på i helgen då?
Kanske...

baka nått gott!...

Eller...

rita någonting...

Eller, varför inte

ringa en vän!


Nu har det börjat på tv!
Have it!!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Sötis!!

2010-02-26 @ 22:24:11

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0