.....

Ny design.
Va som lite less på den jag hade, fast det var min favorit av alla jag haft.
Denna är i alla fall nått nytt, och får duga för ett tag.
Och ja, visst önskar jag ofta att livet kunde va en musikal! Hur kul skulle inte det va?
Okej, kanske inte jämt, men ibland!

Har varit lite hängig nu i två dagar. Vet som inte riktigt vad.
Eller, jag vet att jag mentalt är hängig för att det inte händer nått på dagarna. Dötrist!
Men, nu känns det även som att det är nått i kroppen min som inte är som det ska. Nån förkylning?
Har känt mig så orkeslös idag... Armarna har känts som spagettin och jag har varit allmänt seg.
Promenaden jag gick i det fina vädret var i alla fall njutbar, fast den var kall!

Nu hoppas jag att besöket jag väntar kan pigga upp lite.
:)

Have it!


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0