Feber i magen...

Jag tror faktiskt inte att det var magsjuka jag hade...
Jag tror att jag har feber i körtlarna i magen, och att jag hade så ont att jag började må illa.
Detta för att illamåendet plötsligt försvann medan smärtan var kvar i en aning mildrare form.
Det är också så att jag haft feber i magen förr, och nu känner jag igen den smärtan.
För ja, den är kvar...

Det ska nu bli spännande att se hur dagen kommer att gå... Jag MÅSTE nämligen in på stan i ett antal viktiga ärenden. Men då lär jag ju också få känna om jag kommer att palla att jobba imorgon också, vilket jag hoppas! Jag tycker att jag varit så ovanligt mycke sjuk sen jag började på skolan.
Två perioder med feber och förkylningar, migrän och nu detta...

Nu blir det frukost sen en skön dusch!
Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad är feber i magen, temperaturen kan väl som inte bara stiga i körtlarna eller? Läser ju lite liknande saker nu så det är rätt intressant att få veta lite mer...

2010-02-22 @ 17:00:11
Postat av: Bloggägar´n

Tja, jag vet inte riktigt... Den gång du följde mig till akuten var första gången jag hade det.

Är kanske inte direkt så att just temperaturen stiger, men körtlarna blir svullna och ömma och då förklarade doktorn det som att det var "feber" i körtlarna. Det är också något som lätt förväxlas med blindtarmsinflammation.

2010-02-22 @ 18:40:49

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0