Har jag ens jobbat idag?

Jag har nog nämnt det förr... Men jag minns inte vad som händer på dagarna...

Ikväll kikade syrran förbi en stund.
Ganska tidigt dök frågan : Jaha, har det gått bra på jobbet idag? upp...
I mitt huvud blev det först blankt. Sen fick jag ställa mig själv frågan om jag ens hade jobbat idag...
Jag tappar dagarna! Och det är frustrerande, deprimerande och tråkigt.
Varför jag inte minns är för att alla dagar ser likadana ut. Allt går på rutin. Det som skiljer dom åt är att det är olika maträtt och olika mycket stökigt...

Att det inte heller finns någonting att göra på kvällarna gör det ju inte roligare. 
Alla är ju så upptagna! 

Nåja... Nu har jag fått skriva av mig lite... 
Då vet ni i alla fall! Ni behöver inte fråga hur dagen varit, för jag minns det knappt!

Det jag vet att jag gör i alla fall är att jag kl. 16.00 på vardagarna slåt på tvn för en timmas That 70´s show!
"Fez, jag är inte ytlig! Jag dömer bara tjejer efter deras utseende!". /Kelso


Min älskade tremening berättade för mig att hon hade sett en jättebra film. En snyftare...
Snyftare var ett milt ord, skulle jag säga.
Se den!!!


My sister's keeper 



Förövrigt hittade jag en lapp för någon dag sedan, med ett citat på som denne tremening också sagt. Jag vill minnas att det var i samband med idol-auditionsarna förra hösten... Hehe
"Hennes frisyr ser ut som en 90-talsmamma som ska och handla med 7 barn".

Kommentarer
Postat av: jonna

snyftare?! kan förstå lite vad du menar men jag tror att filmen tar fram andra känslor hos en också... men riktigt fin faktiskt!

2010-02-18 @ 16:54:49
Postat av: Frida

Värsta snyftaren jag sett! (på ett bra sätt) När jag såg den på bio grinade hela salongen från början till slut, helt galet.

2010-02-21 @ 20:50:20
URL: http://frajd.blogspot.com

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0