Martina har ajaj!

Igår kväll började jag få ont i magen...
Jag trodde att det var för nått jag hade ätit. Jag har inte riktigt ätit som jag brukar på sistone så jag tänkte att det var det magen reagerade på.
Men, smärtan satt och fortfarande sitter kring naveln...
Kring 3tiden inatt mådde jag så illa att jag till och med satte fingrarna i halsen. (ursäkta att jag är så ingående, men jag vill bara ha fram hur dåligt jag mådde!)
Efter det lyckades jag somna i typ en halvtimma. Sen har jag legat och snurrat. Och all tid före det också.
Min mage är svullen och jag kan inte ens röra vid den, för det gör så ont.

Jag står inte ut längre, och ringde för en stund sedan till sjukvårdsupplysningen. Hon skickade mig till akuten...
Jahapp.. Kul!? Nää...

Blindtarmen?


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0