Mello...

Inlägg 300!!! Yeah!

För att prata melodifestival...
Först och främst - programledarna... Illa!... ILLA!!!
Tacka vettja Christian Luuk!
Och den där Dolf! Vem i hela världen är det? Han lät i alla fall som Buzz Lightyear...

Så till bidragen...
Såklart gjorde Salem en utmärkt insatts, och det var det fler än jag som tyckte... Men... Skulle jag tippa på nån låt som skulle gå hem i hela Europa så skulle det nog ha varit den där "Hot hot hot"...
Och bidrag nr två! Vad hade hon på sig?! Och vad hade hon för tjoller för sig med armen?
Sen har jag dess värre vääldigt svårt för Jessica...

Någonting liknande det här är vad jag vill se i melodifestivalen någon gång! Haha!
En cool acapellagrej! Skulle inte det vara nått?



Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0