Muffins!

Fredagen var en bra dag! Typ världens lugnaste dag på jobbet, då det kom hela 16 personer för att äta av lunchen.
Ja, vad ska man säga... Det blev ganska mycke sudoku, och vid detta lag har jag löst ganska många svåra! Är också rätt less... Nån som har tips på en bra bok jag kan läsa istället?

Middagen i fredags avnjöts hemma hos brorsan. Kycklinggryta, för 3e gången denna vecka. *hehe*
Tur att det är gott i alla fall, och inte allt för onyttigt. Dessutom gjorde han den godaste varriant av grytan jag smakat! Tummen upp brorsan!
Fredagkväll tillbringades hos min kusin Malin. Som vanligt var det hur trevligt som helst!
Denna kväll ägnade vi oss åt muffinsdekoration! Vilken mysig grej! Mumsig också!

Tack mamma och Malin för en trevlig kväll! Det gör vi om snart igen! I min nya lya kanske! *blink blink*



Före Efter




Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0