Ojojoj!

I senaste inlägget hade jag skrivit att jag kände mig hängig i kroppen.
Hängig var jag igår också minsann! Ojojoj va trött och slut jag var i kroppen! Som om jag skulle ha haft feber!
Men, nån feber hade jag inte. Jag bet ihop och kämpade på!
Hakade till och med på brorsan på en promenad i det kalla, fina vädret. Var rätt skönt ändå!
Igår kväll var jag dock så trött och slut igen att jag somnade redan 18.30!!! Ojojoj!
Så, inatt har jag sovit ca 11 timmar!

Nu känner jag mig jättepigg och stark!
Kan det helt enkelt ha varit sömnbrit som slog ut hela kroppen?
Eller är det den lilla förkylning jag har? För nog är jag småsnuvig också...
Kanske en kombination?!

Nu ska jag ta och göra mig klar! Det är alla-hjärtans-dag-mys på skolan idag, så jag tänkte gå dit lite tidigare och hänga lite. Ska bli spännande att se hur många som väljer att skippa pizzan och inte komma på myset idag. Ojojoj!
Jag anar att det kommer bli en svinigt lugn dag!
Inte mig emot!

Ha en kanonbra fredag!!
Take care now, byebye then!


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0