Precis vad jag behövt!

Det här har varit en bra helg! Precis vad jag behövt!

Igår var jag och mamma i Boliden på Loppis. Vi hade ett bord till och med, och fick sålt en hel del faktiskt!
Min darling Mirre kom också förbi vilket var väldigt trevligt!
Väl hemkommen blev det en vinterpromenad med min gamle vän Frida som är uppe från stockholm för några dagar. Trots att jag hade feber när jag begav mig ut, så var det ändå vad jag behövde. Att träffa någon, få frisk luft och prata av mig! *Tack för en jättego promenad Frida!*
Kvällen ägnades hemma i soffan med mor och far. Blev mycke nyheter i och med jordbävningen och tsunamivarningen som ljöd. Eftersom jag har några bekanta där nere så ville jag ju som se vad som pågick, och mina förhoppningar sannades - det blev inte värre!

Idag har det inte hänt mycket över huvutaget.
Efter frukosten blev det radiogudstjänst från Frälsis i Örebro. Klara skulle nämligen sjunga solo där! Och hon var HUUUUR bra som helst! Så stolt över henne!
Det jag där emot har gjort idag är dessa blommor.
Nöjd!



Nu blir det semla... Tro det eller ej...

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0