Alla hjärtans dag i mobilen

Min mobil firar Alla hjärtans dag mer än jag.
På skärmen är det röda blommor och kvistar, det glittrar hjärtan, eller så regnar det och dropparna som slår ner i vattnet längst ner på skärmen skapar ringar i form av hjärtan. På sidorna av mobilen lyser det också rött.
Det är fint! Jag gillar min mobil för dessa fina överraskningar!
På nyårs skjuts det raketer i displayen också! På julafton är det också rött, men då snöar det istället, om jag minns rätt...

Jag har i alla fall haft en fin söndag!
Syrran ringde och undrade om jag skulle följa med hem till Jörn för någon timma.
Hon hade tråkigt nog skadat ryggen på något vis när hon skulle till jobbet imorse, så hon blev hemma. Pappa fick då bli hennes undsättning - fd. massör som han är.
Väl hemma i Jörn blev det fika ute i det soliga vädret. Efter det gick jag och mamma en skön promenad, där det pratades en hel massa. Mycket trevligt och mysigt!

Tack för solen!
Stanna! 


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0