Tattoo

Jag drömde att jag tatuerad mig inatt.
Jag hade tagit med mig lite olika bilder, urklipp m.m. som jag tyckte kunde kännetecka mig och mina intressen.
Hade tex. nån bild på nån konstig grupp (som jag dock inte ens vet vilka dom är) som då skulle stå för mitt musikintresse. Var också små articklar och notiser om sånt jag tycker är kul, eller folk jag tycker om.
Nån ful och rolig bild på, ja, jag minns inte riktigt, men som skulle vara för att jag tycker om humor.
Jag tog med dessa bilder och notiser, för att tatueraren skulle få inspiration till tatueringen som det var tänkt att han skulle skissa om till ett fint kollage av dom olika grejerna jag tycker om.

Men... Han hade inte lyssnat...
I mitten fanns ett jättefint kors, med små stjärnor runt.
Runt korset tatuerade han... precis samma bilder som jag kom med.
Så, på armen fanns helt plötsligt en bild på en musikgrupp som jag varken gillade eller knappt visste vilka dom var. En ful och rolig bild på... har för mig att det var nån teckand figur. En notis om nån kompis, och tja.. det var mer också, men jag minns inte.
Det var skickligt gjort! Meeen... Inte så snyggt kanske...
Tur att det bara var en dröm!


........

1. Magont och illamående 2. Migrän 3. Förkylning... Vad blir 4 för nått måntro?...


Kommentarer
Postat av: Syrran

Nr 4. Lägenhetsflytt och inredningsinspiration!

2010-02-24 @ 18:45:44
Postat av: Edvin

Nr 4. Ovan nämnda tatuering! ;)

2010-02-24 @ 19:36:39
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Edvin igen

...i pannan! ;)

2010-02-24 @ 19:37:44
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0