Noteringar...

¤ Plötsligt känns inte -14 grader så kallt längre.
¤ När man inte har någonting att göra så tänker man för mycke.
¤ om 24 dagar bor jag i en annan lägenhet!
¤ Nu är jobbet istället lite för mycke rutin... Jag slutar som minnas vad som hänt under dagen...
¤ Min blomma på köksbordet kämpar nog mer för mig än vad jag kämpar för den. 
¤ Varför ska IKEA bara finnas så långt bort?
¤ Jag tycker att vi klarar oss bra utan mer snö nu!
¤ Jag har varit jätteduktig på jobbet idag!
¤ Glow balsam är bra grejer!
¤ Längtar till imorgon - myskväll hos kusinen.
¤ Jag ska aldrig äta mat på Mc Donslds i 30 dagar i rad. (Sett Super size me?) 
¤ Än en gång vill jag hylla mjukisbyxorna, OCH leggings...
¤ Ett gäng elever är på praktik nu, men vissa skulle få kunna komma tillbaka. Är som så lugnt i matsalen nu...
¤ Jag älskar min familj!
¤ Skulle vilja ha sommar nu, genast, på en gång!

Idag är det Torsdag.
Jag har som tänkt att jag ska fara på skolan på torsdagaftnarna och göra bort fredagarnas städning.
Jag har gjort det några torsdagar nu, och det är faktiskt rätt skönt, då är det bortgjort och jag får en välförtjänt sovmorgon + en kort dag på fredagen. Så blir det även i afton.
Sen blir det en välförtjänt chokladfondue med god frukt! Mmm... ♥


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0