Måndag

Varför skulle det vara -22 grader ute idag?! Inte så att man har jättestor lust att gå ut på en lång promenad bara sådär. Men vad ska jag göra idag då?!
Jaa, det har blivit många sånna här inlägg på sistone, men ja, jag har tråkigt!
Jag vet inte alls vad jag ska fördriva tiden med!
   Det ser ut som att jag borde behöva städa, men när jag har städat klart skulle det ändå inte se ut som att det är nystädat, för nu är det kassar och för mycke möbler överallt, och sådant som inte går att stoppa någonstans. Så, i detta lilla rum betyder det KAOS! Städat som ostädat...
   Det är ju inte heller så att jag kan, som tidsfördriv ställa mig och baka en massa. Varken utrustning eller utrymme till förvaring för att göra det.
   Film går ju alltid se, men jag har inte lust att bara sitta hemma och kolla på film en hel dag! Sånt gör jag bara när jag är sjuk!

Aja, detta är ännu ett av många I-landsproblem. "Jag har tråkigt, inget att göra!".

..................................................................................................................
Job Andersson och Bengt Strömbro sitter och pratar om hur det var förr i tiden.

- Göteborgarna visste ju aldrig va dom va sugen på, börja trycka i sig allt möjligt skit på lördagarna
- Jaha, som till exempel?
- Ja du vet he kun'd ju va snus å skruv å lut å tub å fru å dun... å de....

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0