Det där med att somna och att vakna...

Nog är det allt skönt när temperaturen håller sig kring -5 och mildare.
Var ut på en långpromenad imorse i det sköna vädret. Termometern visade på -3, men det kändes dock kallare, mest troligt för att det blåste lite, men, det var underbart ändå. Klär man sig bra så gör det inte så mycket.

Dock var det kämpigt att få sig upp imorse... Jag hade ställt väckaren på kvart i 8... Jag snoozade dock så pass länge att väckaren stängde av sig själv, sen sov jag en stund till innan jag lyckades tvinga mig upp.
Jag har kommit på att jag nog inte somnat före 01.00 sen julafton... Inte bra, eftersom det ofta blivit senare än så till och med. Det är väll också det som gör det så svårt för mig att få mig upp på morgonen. Och i sin tur gör det mig lite nervös inför kommande arbetsvecka, då jag förhoppningsvis ska kunna återgå till normala rutiner, bara jag får mig upp på morgonen!

                                                     ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦





Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0