HV

Klockan är 11.49.
Jag ligger hemma i min säng och slötittar på film.
Det är tisdag...
Ja, jag är hemma från jobbet.

Igår kväll kom huvudvärken med full fart. Tabletterna gjorde inte mycket nytta...
Detta gjorde att det blev en halvtaskig natt, som inte direkt gjorde det bättre i huvudet.
Och, detta ledde i sin tur till att jag spände mig lite för mycket i nacken, så nu har jag nån typ av nackspärr...

Jag drog till jobbet imorse som vanligt för att städa. Jag har varit effektivare förr!
När det började flimmra för ögonen blev jag lite rädd, och ringde genast till rektorn och berättade läget.
Plättar till lunch, vilket bara det säger att det är tungt och mer folk än vanligt som äter.
Jag skulle inte ha pallat!
Mer av det där med flimmret i ögonen blev det inte, vilket jag tackar Gud för! Denna huvudvärk är nog!

Nu ska jag försöka få i mig nån lunch, värma min provisoriska vetevärmare och lägga mig igen för lite mer slötittande. Surfthechannel.com och Channel131.com, tack för att ni finns!

 


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0