Jag gör ett bra jobb!

Idag när det så var dax att ta itu med matsalen efter matserveringen, satt en kille kvar och åt upp det sista på sin tallrik. När jag så kom fram till bordet breved honom för att torka av det, sa han:
- Du gör ett bra jobb du.
Det gjorde det lite lättare att göra klart för dagen!


Mer uppmuntran åt folket!


Det är galet. Tänker jag tillbaka på dagen så kan jag inte ha suttit mer än 1 timma totalt idag! Jag kan säga att det känns i mina ben! Jag har sprungit fram och tillbaka till jobbet 3 gånger idag, städat 4 timmar, och jobbat med mat/matsal 4 timmar. Och... Städat hemma...
Men nu är morgondagens städning gjord, så jag får sovmorgon till halv 9! Yeah!


Har redan bäddat ner mig och kikar lite på "Oprah möter Obama".
Har också en skål med fruktsallad här brevid som jag käkar ur. Inte helt fel!


På tal om Obama och USA.
Kolla in detta!


Grattis syrran på födelsedagen!
Jag älskar dig!


 
                                                                              


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag visste det!!! Jag visste det!!!....att du gör ett bra jobb alltså!.....Kram

2010-01-22 @ 15:27:09
Postat av: Rebecka

Martina, DU GÖR ett suveränt jobb!! Det tycker vi alla!! <3

2010-01-23 @ 10:07:45
URL: http://entrollgummasvardag.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0