Rastlös? O ja!

Det är helt otroligt va rastlös och uttråkad man kan vara!
Sen i söndags har dagarna varit likadana! Jag försöker göra saker för att slippa tänka på allt och inget!
Men, det slutar ändå med att jag sitter på sängkanten och bara stirrar, står vid fönstret och glor på den röda väggen eller går fram och tillbaka i lägenheten i evigheter, med dom mest spridda tankar man kan ha! Inget vettigt går genom mitt huvud, och det känns hopplöst när promenader inte heller hjälper. Promenader som i vanliga fall hjälper mig att rensa tankar och får mig att efteråt lättare koppla av. Nu ger promenaderna motsatt effekt! (gick 1h snabb promenad tidigare i afton.)
Jag menar, kör jag "Hej Bengt" med mig själv halv 12 på natten är det nått som inte stämmer!

Just nu är jag väldigt otålig! Det är nog det som är grunden till min rastlöshet!
Jag väntar ett besked, något positivt förhoppningsvis. Men, jag vågar inte tro på någonting.
Mer vill jag inte berätta just nu, men jag hoppas att inom en snar framtid kunna berätta om beskedet, varesig det är positivt eller negativt.
Jag är inte sjuk eller någonting sådant. Nej, det handlar om något som, ifall att det skulle vara negativt, ändå inte påverkar mitt liv.
Som sagt, jag återkommer!

Nu har även jag åtegått till vardagen. Tidiga mornar, massor med städ och elever som ska ha mat.
Jag ser fram emot att få rutin i vardagen, för nej, jag har inte återfått rutinen än. Jag kämpar med dom sena kvällarna fortfarande, hur tidigt jag än stiger upp på mornarna!
Att ligga och snurra och att såsmåningom också bli stressad över att man inte kan somna, ligget på toplistan bland saker jag inte gillar!

God natt världen!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kohl

2010-01-13 @ 16:48:58

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0