Take me back!

Nu har jag skrivit på kontraktet! Lägenheten går snart över i mina ägor, typ!
Så skönt! Nu händer det lixom!
Som sagt, jag är ivrig och vill sätta igång med packningen redan! Men, jag ska ju kunna bo här en liten stund till också. Så, jag måste behärska mig några veckor till.

◊♣♥♦

Igår kväll och i afton har jag sittit och kollat på gamla kort.
Så otroligt jobbigt det kan bli av att kolla på kort så där! Jag vill ju bara tillbaka till dom stunderna!!!
Take me back!

      

Kotteplockningen med tg-gänget-05
        Tg-gänget i vargön-05                               Östersundsresan och den gömda sjön-03
                                 När jag, Linneá och Maria ägde USA-08                               Roadtrippen till Sundsvall-07
Studenten-07                                                 Jag och Linneá irrade runt i huvudstaden-06
              Smågruppsvaslutningen-07          Skoterutflykten med Adam-08                     
Madrassåkning med girlsen-09                                                         Livskraft 02-03,03-04,04-05,06-07
                                   Lappis-06                    Starten på den underbara sommaren-06
      Brudarna på Nordkroken-04           Jag och Linneá busar, igen-09                   Syrran och jag, alla gånger!-05
                             Adolfström, tältningen och fjällvandringen-09               Storforsen-09
Frizon-07                                                  Mina älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Så kul med bilden från smågruppsavslutningen, det hade jag glömt. Och sen en bild på en liten jappe. Åh, det var bra tider det.

2010-01-23 @ 13:23:01
Postat av: Frida

Hahaha!! Smågruppsbilden alltså, det där minns jag inte. Hur är det möjlig att man glömmer en sån grej? :D

2010-01-24 @ 07:34:14
URL: http://frajd.blogspot.com
Postat av: Linnea

Ahh sjukt kul:)

2010-01-25 @ 20:34:01
URL: http://nollniotio.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0