Denna mage!

Jobbade natt inatt, och som tur var så var det hur lungt som helst!
Under natten uppenbarades det dock en konstig känsla i min mage, dock en känsla jag kände igen... Jag har känt den förr... Den kom och gick lite...
Jag for hem och la mig för att sova. Jag sov gott! Men när jag vaknade... AJ!
Det är ett hårt tryck över magen, rakt över naveln. Det strålar ut åt sidorn och ja, det gör ont och är väldigt obehagligt! Sist jag kände detta så slutade det med att jag hängde på akuten och kräktes. Så illa känns det inte nu, men då har jag också stoppat i mig alvedon.
Jag väntar nu på att Klara ska anlända. Vi hade planer på att hänga på stan idag, kanske fika på lilla mari, och senare ikväll dra ut och lyssna på bandet min kompis Elias spelar i. Nu vet jag inte hur det kommer bli... Jag kanske måste skicka hem Klara med 14.30-bussen...  

Blir det så att det blir värre och jag måste åka in, då tänker jag inte åka därifrån utan att ha blivit ordentligt utredd! Om det så innebär att dom plockar ut min blindtarm!
Jag har ju som sagt provat på detta förr, och inte bara den gången då jag kräktes av smärtan, så, nått måste det ju vara! Och jag vill inte vara med om det igen!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0