Innelåst!

Och så var det dax att göra sig klar för att bege sig till Nordanå och Melissa Horn.
Jag går till dörren för att gå vidare in till toaletten. Till min förfäran greppar inte låsvredet! Detta har jag varit med om förr men då har det till slut tagit. Idag snurrar det bara!!!
Som tur var hade jag necessären inne i lägenheten. Jag får helt enkelt anse mig som klar trots otvättat hår och oborstade tänder...
Dessvärre är ju en toalett en toalett, och kommer man inte åt den så är det inte så kul efter ett tag...

Efter att ha försökt ringa diverse människor efter hjälp så väntar jag nu på syrran som ska komma och låsa upp åt mig. Men, nu är klockan 18.00 och jag kommer att missa Melissa Horn... Rackarns!

Morgondagens checklista
♦ Städa
♦ Gå till hyresvärdens kontor och begära nytt lås och en ny nyckel till trapphuset.


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0