Festivalen

Har inte blivit mycke bloggande på sista tid för min del. Jag har ägnat mig åt annat, som att vara sjuk (magont), träffa kompisar och hänga på festivalen, vara sjuk igen (förkylning/feber), fiskat lite och bara varit.

Trots att det ändå hänt en del så känner jag att jag inte har så mycke att skriva ändå.
Men här kommer en sammanfattning av Stadsfesten - lördagkväll
♦ Mycke folk, ändå träffade jag bara 4-5 st jag kände.
♦ Oskar Linnros var både snygg och hade en riktigt bra spelning. Dock för högt ljud och det var alldeles för varmt inne i tältet!
♦ Jag och Eija åkte 3 karuseller. En var toppen, en var botten! Den tredje har jag åkt flera gånger förr *me like*.
♦ The Ark hade en bra spelning också! Om man som jag och Elias sett dokumentären om Ola Salo så gillar man honom.
♦ Min vän Andreas gjorde ett strålande jobb med E-types fyrverkerier och eldpuffar! Annars är ju inte E-type så hipp, men det var en rolig spelning! jag och Eija öste på, såsom många många fler!
♦ Kvällens höjdpunkt var jörsaren som tappade sin heliumballong och föll ihop i förtvivlan! Nussen!
♦ Öltältet var inte så kul som folk säger...
♦ Jag var själv inte så förtjust i dom nya placeringarna av scenerna...
♦ Alltså, karusellen som fick bottenbetyg, fy så hemsk! Inte kul nånstans, ändå skrattade jag så jag inte fick luft! Men den gjorde ONT! och det kändes som den höll på i evigheter!!! För er som läste norran i måndags så var den den karusellen som blev strömförande... Illa!!!
♦ I helhet en riktigt bra kväll, trots allt, och trots att jag bara blev snuvigare och snuvigare under kvällen!






Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj, så lik Betty du va på dom där bilderna :)

2010-07-31 @ 17:50:07
URL: http://camillalundahl.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0