Noteringar...

♥ Framtiden... Tja, jag vet vad jag ska göra på nyårsafton i alla fall... Jag fick ett brev idag som berättade det för mig.
♥ Att måla är kul, och färgen luktar ju så gott!
♥ Lingonbröd är ett riktigt gott bröd!
♥ Har kommit på att det är nice att jobba natt! Man behöver aldrig bry sig om att somna i tid, och man är mycke ledig!
♥ Programmet "Ingen bor i skogen" är en besvikelse... Radioprogrammet "Mammas nya kille" är det bästa.
♥ Jag är fotosugen, men jag vet inte vad jag ska fota...
♥ Jag borde införskaffa en keyboard, men vart ska jag ha den?
♥ Ikväll blir det film med Eija. "My sisters keeper".
♥ Det är bara 28 dagar kvar beräknat tills jag blir moster!!!




Kommentarer
Postat av: barro

oj va fin bild, har du tagit den?

2010-08-22 @ 20:52:12
Postat av: Bloggägar´n

Jepp Barro, det har jag. :) Tack!

2010-08-23 @ 18:55:51

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0