All by myself, yeah!

När jag inte vet hur länge detta kommer att vara, så passar jag på att njuta så länge jag kan!
Jag talar om att inte ha några grannar i detta lyhörda hus! Jag kan pumpa hög musik nätterna igenom om jag vill! Kommer jag på kl.23.47 att jag borde dammsuga så är det fritt fram! När det är dax att värma upp rösten behöver jag inte tänka på stackarna som skulle ha hört ifall dom var här.
Jag hoppas verkligen att dom inte kommer tillbaka förrän i Augusti ifall dom ska komma tillbak. Jag ska ju jobba bara natt i sommar, så natten innan jag ska gå ut kommer jag ju att vaka på hemmaplan. Då vill jag ha min musik!

Var på inskolning natten som var. Till min glada förvåning så visade det sig att var var min goda klasskamrat Jessica från gymnasiet som skulle ha inskolningen med mig! *Tummen upp*
Blev en bra natt, och konstigt nog var jag inte ens särskillt trött!
Kröp sen ner i min säng, blöt efter den regniga cykelturen hem, och sov 3 timmar. 
Sen var det dax för mer jobb. Storstädningen av skolan är det jag har kvar på Thorens nu, sen är det slut!
Efter en slitig städdag på jobbet, gav jag mig på min egen lägenhet. Rensat min byrå, bytt gardiner, renbäddat, storstädat helt enkelt! 

Jag hade egentligen planerat att vara trött ikväll, men nää... Det går inte så bra. 

 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0