Not all by myself?

När jag till slut hade tvingat mig upp ur sängen, var det dax att hoppa in i duschen.
Jag vred som vanligt på kranen nån minut innan, eftersom det tar en stund innan det blir behaglig temperatur. 
Stack in handen i duschkabinen och kände att det var varmare än kallare vatten som rann, sen klev jag in. 
Jag kände rätt fort när jag stod där inne att det var varmare än vanligt... Så kollade jag ner på kranen.

Har jag ändå inte varit "all by myself", som jag skrev i mitt senaste inlägg...
Har någon besökt min dusch när jag inte varit hemma? Eller har jag gått i sömnen?

Trots det heta vattnet som rann över mig, fick jag kalla rysningar längst min ryggrad.  
För någon har vridit om temperaturen, och jag vet att det inte var jag, för jag har alltid haft på samma temp...

 ... eller spökar det?...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hrmm....Spooky...

2010-06-15 @ 21:35:45

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0